07 januari 2009

ERIK! 19 dagar kvar!

Goddag!
Erik hade akut minnesförvirrning, han visste inte hur länge det var kvar tills vi åker så jag påminner honom.
ERIK, 19 dagar alltså. Och var inte orolig, jag håller reda på det :)

Fortfarande ingen resfeber, och det där med skorna har Katja hjälpt mig med. Man går i flip-flops! Hahaa, vilket skämt! Jag som tycker det både är fult och oskönt. Katja säger att det bara är att gilla läget. Och jag gör nog det :)

Nu tar vi oss tillbaka till sommartiderna, mer bestämt midsommar.
Jag firade midsommar tillsammans med Karin. Eller jag åkte iväg på äventyr med Karin och väl framme på äventyren så stötte vi på Rosen, så man kan väl säga att jag firade midsommar med henne också. Och en massa andra tokiga och glada människor.
Det var första gången jag såg och träffade Erik också. Han var blond och hade blackslick, jag trodde jag skulle skratta sönder mina inälvor av inombordsskratt. (Några månader senare blev han mörkhårig och jag skrattade med honom istället för åt honom)
Han fick ett gott skratt av mig också, jag skulle nämligen känna på vattnet men halkar och åker i med skor och tights och klänning på. Blöt upp till knäna blev jag dock bara :P
Eftersom jag blev ägare till en kamera först nu i december så delar jag med mig av två bilder från Rosens blogg (
http://theresear.blogg.se).
Dock innehåller båda mig, mig, mig, mig! ;)


Jag och Rosen på kvällskvisten, fru Flaska Soumi var också med oss. Hon hälsar att hon hade mycket trevligt.
Rosen är en av mina finaste vänner. Jag tycker om henne oändligt mycket.


Under kvällen ramlade jag in i en
buske. OKEJ, nu ljög jag. (Jag varken ramlade eller blev knuffad i en buske, detta har Rosen nu påmint mig om. Jag skulle kissa :P Tur att det inte var det som var poängen med historien :) Den kommer alldeles här nedanför :P) När jag kom ut luktade jag förjävligt. och mina vita skor var inte så vita mer. Det visade sig att personen som ramlat in i busken före mig hade spytt lite grann. Skorna gick inte att rädda. Det var lika bra för de var för små, Karin tyckte jag gnällde :)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Du ramlade inte.. Du skulle ju kissa och ställde dig frivilligt i pizzan ;D

Anonym sa...

Crazy maggan att du far så snart.., måste erkänna att jag blir avis, I wanna go 2 :P

Haha din vanliga otur att ramla på pizzan?!? Heh, men när jag läser kommentaren här ovanstående så kanske de inte är otur, mera... klumpigt ;) Hehe..

Katja T H sa...

När jag var i Australien blev jag häcklad för att jag inte hade flipps... Nu skulle jag inte kunna tänka mig att vara där UTAN. Dom är helt klart bekvämast, man slipper svettas om fötterna och dom är sköna. :)
Efter ett halvår downunder kommer du t.o.m. tycka att dom är snygga och fina..! ;)
:P

Anonym sa...

Oh min älsk!!! Det är helt sjuuukt vad jag kommer att sakna dig min underbar!!! Men vi ses snart ;) Tack och lov för de :D Love Love Love Love!!!

Anonym sa...

så det va inte du som la pizzan när du skulle kissa då? i vilket fall som helst verkar du varit så full att det lika gärna kunde varit du om du inte märkte att du klev i kräks... :P fast det här kanske inte var samtidigt aom historien om leggingsen i ån... :D hehe.. jag e ond...